Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie chování ručičky rychloměru při dopravní nehodě
Polnický, Václav ; Sojka, Jiří (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možností určení nárazové rychlosti vozidel při dopravních nehodách. Přínosem práce má být zjištění, zda zaseknuté ukazatele rychloměru nebo otáčkoměru, popřípadě jejich otisk v matnici, mohou být použity při analýze dopravních nehod. Výsledkem tedy je formulace, zda jsou tyto informace věrohodné, popřípadě za jakých okolností platí.
Srovnání vybraných silničních nehod se stávajícími nárazovými zkouškami
Rybková, Tereza ; Sojka, Jiří (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje přehled základních sil působící na vozidlo, základní metody analýzy nehodových dějů a sběr dat použitých při analýze nehod, přehled základních biomechanických kritérií a limitů používaných při homologační zkoušce ochrany cestujících při čelním nárazu, používané nárazové zkoušky, homologační zkoušky a specifikace pro tyto zkoušky. Pozornost je zejména věnována nárazovým zkouškám Euro NCAP a homologačním zkouškám vozidel Škoda Octavia s cílem pokusit se je porovnat s vybranými nehodami z hlediska hloubky a charakteru deformace a vyhodnotit zjištěné porovnání.
Srovnání vybraných silničních nehod se stávajícími nárazovými zkouškami
Rybková, Tereza ; Sojka, Jiří (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje přehled základních sil působící na vozidlo, základní metody analýzy nehodových dějů a sběr dat použitých při analýze nehod, přehled základních biomechanických kritérií a limitů používaných při homologační zkoušce ochrany cestujících při čelním nárazu, používané nárazové zkoušky, homologační zkoušky a specifikace pro tyto zkoušky. Pozornost je zejména věnována nárazovým zkouškám Euro NCAP a homologačním zkouškám vozidel Škoda Octavia s cílem pokusit se je porovnat s vybranými nehodami z hlediska hloubky a charakteru deformace a vyhodnotit zjištěné porovnání.
Studie chování ručičky rychloměru při dopravní nehodě
Polnický, Václav ; Sojka, Jiří (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možností určení nárazové rychlosti vozidel při dopravních nehodách. Přínosem práce má být zjištění, zda zaseknuté ukazatele rychloměru nebo otáčkoměru, popřípadě jejich otisk v matnici, mohou být použity při analýze dopravních nehod. Výsledkem tedy je formulace, zda jsou tyto informace věrohodné, popřípadě za jakých okolností platí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.